PRIVÉLES

PRIVE YOGALESSEN IN ROTTERDAM

Heb je, om welke reden dan ook, het liefst privéles yoga of wil je iemand een yogales kado geven? Zou je graag samen met je partner yoga thuis willen doen? Dat kan. Op verzoek kunnen ook privélessen worden gedeeld met meerdere mensen. Klik hier voor de folder.

Voordelen van een privéles:
1. je krijgt alle ruimte en aandacht die je nodig hebt,
2. yoga thuis geeft meer ontspanning,
3. je bepaalt je eigen tijdstip,
4. individueel oefenprogramma,
5. de les wordt afgestemd op jouw niveau,
6. extra begeleiding bij blessures,
7. eigen wensen.
 
Het programma
Een privéles is ook beter geschikt om bijvoorbeeld een yogaserie, ademoefeningen en meditatie te leren. Een privéles of bijvoorbeeld een eenmalige yogaworkshop kan ook samen met een vriend(in), partner of klein groepje georganiseerd worden.
Enkele voorbeelden van het programma:
1. Yogales op maat: Afgestemd op jouw lichaam, wensen en behoeftes.
2. Yogaoefeningen voor hardlopers incl. ademtechnieken.
3. Yogaoefeningen om de rug- en/of gewrichtsklachten te voorkomen.
4. Yogaoefeningen voor het hart en om de hartchakra te openen.
5. Kennismaking met yoga: uitleg over de filosofie en basis van yoga. 
6. Ontspanningstechnieken en yoga nidra.

Opbouw van de les
We beginnen met ademoefeningen en eindigen met de ontspanning. Yogales begint met oefeningen in de zithouding, vervolgens gaan we door met de staande oefeningen en ronden het af met de liggende oefeningen. Er wordt altijd rekening gehouden met de leeftijd en het niveau van deelnemers zodat iedereen wel mee kan blijven doen.

Prijsindicatie
60 min privéles voor 2 personen € 70
60 min privéles voor een groep tot 5 personen € 100
* Deze prijsindicatie is voor eenmalige lessen. Prijzen voor de wekelijkse yogalessen zijn in overleg. 

Informatie en aanmelding
Neem contact op met Maja voor meer informatie.

Meest populaire programma’s:
1.) ONTSPANNINGSTECHNIEKEN (BURN-OUT PREVENTIE)
Ademoefeningen, korte meditaties en yoga nidra;
2.) YOGA VOOR DE NEK EN SCHOUDERS
Yoga tegen hoofdpijn met oefeningen voor de nek en schouders;
3.) RUG- EN GEWRICHTSKLACTEN
Oefeningen om de rug– en/of gewrichtsklachten te voorkomen.

Recensies van yoga deelnemers:

1.) Maja is een fantastische yoga docente. Haar lessen zijn aangenaam, geven energie en zijn ook ontspannend tegelijkertijd. Na de les voel je je herboren en kun je vol energie weer verder.– Diana
2.) Fijne collega met veel kennis, ik kan haar van harte aanbevelen!– Anna
3.) Maya is een geweldige yoga docente. Heel attent en lief. En haar hatha yoga is een heerlijke manier om spanning en stress los te laten.– Carmen
4.) Ik volg Maja’s yogalessen meer dan 2 jaar en haar stijl van lesgeven vind ik heel leuk. Vergeleken met andere yogalessen waar ik in ben geweest, is Maja de beste instructeur die ik tot nu toe heb gehad. – Erna
5.) Maja is een vriendelijke, ervaren yogalerares. Ik volg haar wekelijkse yogalessen met veel plezier en enthousisame. Bedankt.– Jan
6.) Met yoga kun je onthaasten en bijkomen van het drukke leven. Hier heb je even tijd alleen maar voor jezelf. – Nina
7.) Maja is toegewijd en doet haar best om iedereen naar hun zin te maken. Ook geschikt voor beginners zoals ik. – Julija
8.) Ben blij met Maja’s yogalessen. Na de yogales voel ik me kalm, energiek en tevreden. De ademhalingsoefeningen geven me een ontspannen gevoel. Ik slaap altijd goed en kan de dag daarop efficiënter werken.– Peter
9.) Van Maja heb ik een paar goede ontspanningstechnieken geleerd. Nu kan ik beter met stress en angst omgaan. De wekelijkse yogalessen zijn een goede manier om meer te ontspannen.– Bianca
10.) Maja maakt de lessen uitdagend zonder jou de indruk te geven dat je eigenlijk best wel stijf bent.– Marco